Du anv?nder en f?r?ldrad webbl?sare, hemsidan kan d?rmed se lite konstig ut. Uppdatera din webbl?sare f?r en b?ttre upplevelse.
Programpunkt

3. SERVICEDESIGN WORKSHOP – PROVA INVÅNAR & PATIENTINVOLVERING I PRAKTIKEN


Vill du veta hur man utifrån patientens upplevelse på bästa sätt kan involvera och samskapa med invånare, patienter, närstående och vårdpersonal? Vill du veta hur man därigenom kan åstadkomma uthålligt förbättringsarbete och utveckling?

Då är du välkommen till en intensiv workshop där vi tillsammans arbetar oss igenom praktiska metoder och verktyg samt mindset som du kan ta med dig till din dagliga verksamhet. Workshopen sker under handledning av några av Sveriges mest erfarna specialister inom kundcentrerad service design.

Hjärtligt välkomna önskar vi från Transformator Design!

Du möter: Karin Lycke, servicedesigner, Eva Flock Lindahl, kundupplevelsestrateg med specialisering inom hälsa och vård (fd värdebaserad vård på Karolinska Universitetssjukhuset), Anette Olovborn, kundupplevelsestrateg och servicedesigner (LERC certifierad Lean för service och Lean ledarskap) och Nicklas Lemon, kundupplevelsestrateg (fd Lean Navigatör SEB Way End-to-end)

 

Lean Forum

Lean Forum är en ideell förening med uppgift att vara samhällets ledande inspiratör och informatör för att maximera värde och att minimera slöseri. Varje år uppmärksammar vi föredömen inom lean genom att dela ut Svenska Leanpriset.