Du anv?nder en f?r?ldrad webbl?sare, hemsidan kan d?rmed se lite konstig ut. Uppdatera din webbl?sare f?r en b?ttre upplevelse.

Bokbutik


Vi har just nu problem med anmälningar från äldre versioner av Internet Explorer. Vänligen kontakta Rikard Sjöström, rikard.sjostrom@leanforum.se, 070-795 29 29 vid eventuella problem.

Lean handbok för service och tjänster

Artikelnr 104
530.00kr
Finns i lager
1
Produktdetaljer

John Bicheno. Pia Anhede och Joakim Hillberg.

Riktar sig till ett brett spektrum av service- och tjänsteverksamheter, från repetitiva kontorsuppgifter till klassiska kundtjänster som inom hotell och sjukvård, fältservice, och till konsultverksamhet och utvecklingsarbete.

Boken tar upp ett antal nyckelverktyg för Lean service, särskilt kartläggningsverktyg. Ett viktigt tema är betoningen på system. Verktyg utan system kan bara vara lösryckta delar och ger slutligen misslyckade resultat. Systemsynsättet för Lean service kräver rätt verktyg. Ett helhetskoncept kan ta dig hela vägen till en framgångsrik verksamhet.

Översatt från originalet The Lean Toolbox for Service Systems. Boken är även kompletterad med svensk lean-kunskap.

Titta i boken

Spara denna produkt för senare användning
Lean Forum

Lean Forum är en ideell förening med uppgift att vara samhällets ledande inspiratör och informatör för att maximera värde och att minimera slöseri. Varje år uppmärksammar vi föredömen inom lean genom att dela ut Svenska Leanpriset.